wrapper

جدیدترین خبرها


سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد

Agricultural and Natural Resources Engineering Organization of Yazd

مدیر روابط عمومی سازمان مرکزی:

 سازمان نظام مهندسی استان یزد نمادی برای الگوگیری دیگر استانها است

 

* به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی استان یزد، جلساتی در راستای معرفی پایگاه اطلاعات فنی و مهندسی سنم با حضور مدیرروابط عمومی، مجری توسعه فناوری و مجری امور شاغلین سازمان مرکزی در نظام مهندسی کشاورزی استان یزد، با اعضای شورا، کارکنان و نمایندگان مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی برگزار گردید.

- مدیر روابط عمومی سازمان مرکزی، روش مدیریتی سازمان یزد را متناسب با ساختار های سازمانی دانست و افزود: باتوجه به اینکه یزد هم از لحاظ ساختار اجرایی و هم سیاستگذاری در راستای پیشبرد اهداف سازمانی موفق بوده است می‌تواند نمادی برای الگوگیری دیگر استانها باشد.

- صمد رفیعی گفت: در بازدیدی که از استان یزد داشته ایم این سازمان را متفاوت، نوآور و توسعه یافته و به لحاظ اقتصادی مستقل دیدیم به نحوی که مجموع این محسنات، آرامشی توام با تعلق خاطر در ما ایجاد کرد.

- وی موفقیت نظام مهندسی استان یزد را در اداره و مدیریت کردن آن در بخش خصوصی دانست و اظهار داشت: مولفه هایی که بخش خصوصی دارد توانسته به صورت کامل و قابل توجه ای، تمایز بین مدیریت بخش دولتی و غیردولتی را نشان دهد.

- گفتنی است: در این سفر دو روزه، همکاران سازمان مرکزی علاوه بر معرفی بخش های مختلف پایگاه اطلاعات فنی مهندسی به رفع مشکلات در زمینه سامانه ها پرداختند

 

 


تماس با سازمان

نشانی : یزد-میدان امام حسین-ابتدای بلوار شهید بهشتی-کوچه سوم(جنب مدیریت حفظ نباتات) -روبروی دبیرستان دخترانه امام حسین (ع)
کدپستی : 8916714151

صندوقپستی : 558-89167
تلفن تماس : 42-36296540 (035)
شماره فکس : 36296549 (035)

آدرس ایمیل سازمان:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

آمار بازدید

امروز41
دیروز539
کل بازدیدها486299

اطلاعات دستگاه شما

  • آی پی 18.225.209.95
  • مرورگر Unknown
  • نگارش
  • سیستم عامل Unknown

آرشیو اخبار وب سایت قبلی سازمان

راهنما

جهت دسترسی به سیستم های عضویت، رتبه بندی، آموزش و صدور مجوزها به پنجره ورودی سانکا در صفحه اصلی وب سایت مراجعه کنید.