wrapper

جدیدترین خبرها


سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد

Agricultural and Natural Resources Engineering Organization of Yazd

افتتاح واحد HSE و آزمایشگاه زیست محیطی شرکت ایفاسرام با حضور استاندار و مسوولین استان

*استاندار یزد: واحد HSE شرکت ایفاسرام یکی از بی نظیرترین واحد HSE در استان وکم نظیرترین درکشور است.


-به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی- با حضور استاندار، معاون هماهنگی امور اقتصادی، سرپرست حفاظت محیط زیست استان، رییس سازمان صمت، نماینده مردم اردکان در مجلس، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، فرماندار و دیگر مسوولین شهرستان، واحد HSE کارخانه ایفاسرام اردکان افتتاح گردید.
-به گفته مهرپو محققی رییس هیات مدیره این مجموعه، باتوجه به اولویت و اهمیت مباحث بهداشت ایمنی و محیط زیست، این شرکت نسبت به تاسیس واحد HSE اقدام نموده و با بکارگیری 40 نیروی متخصص در دپارتمان های بهداشت حرفه ای، ایمنی، محیط زیست و همچنین پزشک و آزمایشگاه محیط زیست به صورت تخصصی فعالیت می کند.
-مسعود فصاحت مسئول واحد محیط زیست این مجموعه اظهار داشت: واحد محیط زیست این شرکت به صورت روزانه نسبت به اندازه گیری خروجی آلاینده های محیط زیست اقدام می نماید و با استانداردهای آن مقایسه می کندکه در صورت مغایریت با استانداردهای تعریف شده اقدام به اصلاح فوری در راستای رفع آلایندگی می نماید.
-لازم به ذکر است: این شرکت در راستای اجرای تبصره 1 ماده 16 قانون هوای پاک با بکارگیری نیروی متخصص محیط زیست معرفی شده از سازمان نظام مهندسی کشاورزی، جز شرکت های پیشگام و کوشا در تحقق اهداف محیط زیستی با چشم انداز اجرای اصولی و هدفمند ضوابط زیست محیطی بوده است.
-خاطر نشان می شود: شرکت ایفا سرام با بیش از 2600 نیرو در سال 1389به منظور تولید انواع محصولات کاشی و سرامیک درسایزهای مختلف و محصولات پخت سوم و پولیشی جهت دیوار , کف , سرویسها , نمای ساختمان , استخری , پارکینگی و ..... با استفاده از ماشین الات ایتالیایی به بهره برداری رسید و هم اکنون با تولید بیش از 1000نوع طرح در کلیه سایزهای موجود در بازار در ایران و خاورمیانه پیشتاز بوده و عنوان بزرگترین تولید کننده کاشی و سرامیک در ایران را به خود اختصاص داده و با توجه به حجم بالای صادرات محصول در چندین سال متوالی بعنوان شرکت نمونه ملی صادراتی در سطح کشور و نمونه صادراتی در سطح استان انتخاب گردیده و تندیس صنعت سبزکشوری در سال 1399 را از سازمان حفاظت محیط زیست اخذ نموده است.

 

 

 

تماس با سازمان

نشانی : یزد-میدان امام حسین-ابتدای بلوار شهید بهشتی-کوچه سوم(جنب مدیریت حفظ نباتات) -روبروی دبیرستان دخترانه امام حسین (ع)
کدپستی : 8916714151

صندوقپستی : 558-89167
تلفن تماس : 42-36296540 (035)
شماره فکس : 36296549 (035)

آدرس ایمیل سازمان:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

آمار بازدید

امروز29
دیروز353
کل بازدیدها484468

اطلاعات دستگاه شما

  • آی پی 18.191.189.85
  • مرورگر Unknown
  • نگارش
  • سیستم عامل Unknown

آرشیو اخبار وب سایت قبلی سازمان

راهنما

جهت دسترسی به سیستم های عضویت، رتبه بندی، آموزش و صدور مجوزها به پنجره ورودی سانکا در صفحه اصلی وب سایت مراجعه کنید.