wrapper

جدیدترین خبرها


سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد

Agricultural and Natural Resources Engineering Organization of Yazd

نشست حضوری رییس سازمان نظام مهندسی با مدیران مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی

به گزارش روابط عمومی سازمان، در این نشست که با حضور رییس، معاونین سازمان و مدیران ،کارشناسان مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در سالن جلسات شهید بهشتی به مدت 5 ساعت برگزار شد، محمدرضا خلف باغی ضمن یادآوری دوسال پرمخاطره وضعیت کرونایی از تلاش ها و زحمات مدیران مراکز خدمات تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: باید بر تلاش سازمان در راستای سهم بری دانش از تولید و تسریع جریان انتقال دانش و اطلاعات کشاورزی به محیط های تولید افزود.
-وی با تاکید بر شعار سال عنوان کرد: توسعه خدمات فنی توسط مراکز خدمات و همچنین شرکت‌های دانش بنیان سرلوحه برنامه های سازمان نظام مهندسی کشاورزی است.
-رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی، دانش را یکی از مؤثرترین عامل پشتیبانی کننده تولید در کشاورزی دانست و گفت: مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی به عنوان شبکه غیردولتی برای انتقال و اشاعه دانش و فناوری های جدید می تواند بنیادی ترین پشتیبان تولید باشد.
-وی گفت: تاکنون سازمان ، اقدامات مؤثری را در جهت تسریع، تسهیل و روان سازی صدور مجوز فعالیت کشاورزی انجام داده است که این امر جریان ورود سرمایه های مردمی را تسریع کرده و سرمایه های مردمی به بخش کشاورزی را توسعه می بخشد.
-در ادامه این نشست ، معاونین، مدیران سازمان درباره مسایل مرتبط با هر واحد اعم از تسهیل در ارائه خدمات صدور مجوز ، راهنمایی روند صدور مجوزها در سامانه، ارجاع کار، آموزش، کاهش زمانبری ها و.... تشریح نموده و موارد مطروحه توسط حضار جلسه مورد پاسخ ، بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
-یادآورمیشود: مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی با هدف ارایه خدمات فنی ومهندسی به بهره برداران و تولید کنندگان بخش کشاورزی و همچنین اشتغالزایی دانش آموختگان شکل گرفته است که در استان یزد بالغ بر 30 مرکز خدمات در شهرستان ها مستقر می باشند.

 

 

 

تماس با سازمان

نشانی : یزد-میدان امام حسین-ابتدای بلوار شهید بهشتی-کوچه سوم(جنب مدیریت حفظ نباتات) -روبروی دبیرستان دخترانه امام حسین (ع)
کدپستی : 8916714151

صندوقپستی : 558-89167
تلفن تماس : 42-36296540 (035)
شماره فکس : 36296549 (035)

آدرس ایمیل سازمان:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

آمار بازدید

امروز231
دیروز280
کل بازدیدها475651

اطلاعات دستگاه شما

  • آی پی 54.236.245.71
  • مرورگر Unknown
  • نگارش
  • سیستم عامل Unknown

آرشیو اخبار وب سایت قبلی سازمان

راهنما

جهت دسترسی به سیستم های عضویت، رتبه بندی، آموزش و صدور مجوزها به پنجره ورودی سانکا در صفحه اصلی وب سایت مراجعه کنید.