wrapper

جدیدترین خبرها


سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد

Agricultural and Natural Resources Engineering Organization of Yazd

‍ در دیدار رییس و معاونین نظام مهندسی با آیت الله مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد مطرح شد:

هدف سازمان نظام مهندسی کمک به کشاورزی با اشاعه دانش و شفاف سازی

رییس و معاونین سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد با آیت الله سید محمدکاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد دیدار کردند.
*به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی استان یزد، آیت الله سید محمدکاظم مدرسی ضمن خوش آمد گویی و خیرمقدم اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید،پشتیبانی هاو مانع زدایی ها میبایست در همین راستا با همبستگی ، موانع و مشکلات قشر زحمتکش کشاورز رفع گردد.
*وی افزود: وظیفه دستگاههای مجری خدمات به مردم است و هر موقع مردم راضی بودند آنگاه می توان گفت خدمت رسانی صورت گرفته است.
*سید محمدکاظم مدرسی تصریح کرد: برای بازدهی بیشتر در بخش کشاورزی می بایست در عرصه های نوین کشاورزی نظیر نهال های اصلاح شده فعالیت را گسترش داد.
*وی استفاده از فارغ التحصیلان با دانش و تجربه کافی و غیرشاغل را جز اولویت های جامعه و وضعیت موجود استان دانست و ابراز امیدواری کرد: خدمات میبایست همه در جهت رفع موانع تولید مردم و رضای خداوند متعال باشد.
*در ادامه رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد ضمن ارایه عملکرد و فعالیت های این سازمان یکی از اهداف این سازمان را کمک به کشاورزان با اشاعه دانش دانست و گفت : نظام مهندسی کشاورزی جز سازمان های تمام الکترونیک است که از سال 91 عضویت اعضا به صورت الکترونیکی انجام شده و امروز شاهد این هستیم که علاوه بر صدور پروانه ها و مجوزها، اغلب خدمات در سامانه های الکترونیکی صورت می گیرد.
*محمدرضا خلف باغی اظهار داشت: با مساعدت و همراهی همه بخش های مرتبط با عرصه کشاورزی شاهد ارتقای بیش از پیش بخش مظلوم کشاورزی و همچنین رفع موانع و مشکلات این بخش خواهیم بود.
*وی افزود: نظام مهندسی کشاورزی استان یزد جهت صرفه جویی در وقت و مسافت، اعضا و بهره برداران ،دارای 26 مرکز خدمات در شهرستانهای استان میباشد که به عنوان نماینده سازمان در کلیه امور اعم از صدور پروانه، نظارت و کارشناسی و.... فعالیت می کنند.
* خلف باغی با اشاره به اینکه اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی را فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی،منابع طبیعی و محیط زیست تشکیل می دهند، تصریح کرد: این سازمان دارای 3 هزار و 800 نفر عضو حقیقی و 310 عضو حقوقی میباشد.
*رییس شورای نظام مهندسی کشاورزی به اجرای قانون های واگذاری ازسال 91 تاکنون اشاره کرد و گفت: برحسب واگذاری هایی که از قانون افزایش بهره وری و قانون جامع دامپروری صورت گرفته، اموری همچون صدورپروانه های دامپروری، طیور، گلخانه، شیلات، گیاهپزشکی و قارچ خوراکی به نظام مهندسی واگذار گردیده است.
*خلف باغی یکی از دغدغه های این سازمان را افزایش بهره وری منابع پایه، بویژه آب در این شرایط بحرانی دانست و اظهار داشت: شرایط فعلی باعث شده تا دانش آموختگان به شغل های کاذب روی آورند و نیروی جدید فعال در عرصه های مرتبط کشاورزی کاهش یابد و این امر قطعا در آینده ای نزدیک دچار کمبود نیروی متخصص در حوزه های دامپروری، کشت های گلخانه ای و محیط زیست خواهد شد.
*رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد در پایان ابراز امیدواری کرد : که با تعاملات هر چه بیشتر میتوان در راستای شعار سال (تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها) گام های موثری برداشت.

تماس با سازمان

نشانی : یزد-میدان امام حسین-ابتدای بلوار شهید بهشتی-کوچه سوم(جنب مدیریت حفظ نباتات) -روبروی دبیرستان دخترانه امام حسین (ع)
کدپستی : 8916714151

صندوقپستی : 558-89167
تلفن تماس : 42-36296540 (035)
شماره فکس : 36296549 (035)

آدرس ایمیل سازمان:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

آمار بازدید

امروز615
دیروز539
کل بازدیدها486873

اطلاعات دستگاه شما

  • آی پی 3.17.150.163
  • مرورگر Unknown
  • نگارش
  • سیستم عامل Unknown

آرشیو اخبار وب سایت قبلی سازمان

راهنما

جهت دسترسی به سیستم های عضویت، رتبه بندی، آموزش و صدور مجوزها به پنجره ورودی سانکا در صفحه اصلی وب سایت مراجعه کنید.