wrapper

جدیدترین خبرها


سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد

Agricultural and Natural Resources Engineering Organization of Yazd

به مناسبت 27 اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات صورت گرفت

 تقدیر ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور از 5 روابط عمومی برتر

 

-درروز روابط عمومی و ارتباطات، ریاست سازمان نظام مهندسی کشور در نشست آنلاین با مدیران روابط عمومی نظام مهندسی در سراسر کشور؛ از 5 روابط عمومی برتر نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی تقدیر بعمل آورد.

-به گزارش روابط عمومی سنم یزد، در ابتدای این گردهمایی صمد رفیعی مدیرروابط عمومی سازمان مرکزی به ارایه گزارشی از فعالیت های یکساله پرداخت و در ادامه رییس سازمان مرکزی ضمن تبریک و تشکر، به عملکرد قابل تقدیر روابط عمومی های استانها اشاره کرد و

گفت: آنچه باعث ارتقای جایگاه سازمان و رساندن آن به اهداف و چشم اندازهایش میشود ساز و کار روابط عمومی است که از تفکر، خلاقیت، نوآوری نشات می گیرد.

-شاهرخ رمضان نژاد افزود: تبیین و تشریح سیاست ها و برنامه های سازمان نظام مهندسی کشاورزی به ذینفعان از رسالت های مهم روابط عمومی می باشد.

-وی اظهار داشت: بخش قابل توجهی از پیشران و پیشگام بودن سازمان نظام مهندسی، در گرو نقش آفرینی و اثر بخشی مدیران روابط عمومی در حوزه های مختلف می باشد.

-رییس سازمان مرکزی افزود: اجرای سیاست های تعیین شده در حوزه های مختلف سازمان اعم از سیاست های مهارت آموزی، اشتغال دانش مزد محوری و سهم بری دانش از تولید بایستی با محوریت روابط عمومی ابتدا تبیین و و تشریح و سپس توسط عوامل اجرایی

سازمان مورد پیگیری و اجرا قرار گیرد.

-در پایان این‌نشست طی مراسمی، شاهرخ رمضان نژاد از مجموعه روابط عمومی سازمان مرکزی تقدیر و تشکر بعمل آورد و مدیران روابط عمومی های استان های آذربایجان شرقی، اصفهان، کرمانشاه، مازندران و یزد بعنوان روابط عمومی های برتر انتخاب شدند. همچنین

روابط عمومی های استانهای کرمان، قم، لرستان، قزوین، بوشهر، زنجان و فارس در رتبه شایسته تقدیر در حوزه فعالیت های خبری قرار گرفتند.

️گفتنی است ارزیابی روابط عمومی های مجموعه نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی  براساس 7 شاخص ارزیابی و 31 معیار تعریف شده در سازمان مرکزی در 2 سال پیاپی برگزار می شود که در هر دو سال روابط عمومی نظام مهندسی استان یزد جزو برترین روابط

عمومی های کشور معرفی شده است.

 

 

 

تماس با سازمان

نشانی : یزد-میدان امام حسین-ابتدای بلوار شهید بهشتی-کوچه سوم(جنب مدیریت حفظ نباتات) -روبروی دبیرستان دخترانه امام حسین (ع)
کدپستی : 8916714151

صندوقپستی : 558-89167
تلفن تماس : 42-36296540 (035)
شماره فکس : 36296549 (035)

آدرس ایمیل سازمان:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

آمار بازدید

امروز304
دیروز443
کل بازدیدها486023

اطلاعات دستگاه شما

  • آی پی 3.144.84.155
  • مرورگر Unknown
  • نگارش
  • سیستم عامل Unknown

آرشیو اخبار وب سایت قبلی سازمان

راهنما

جهت دسترسی به سیستم های عضویت، رتبه بندی، آموزش و صدور مجوزها به پنجره ورودی سانکا در صفحه اصلی وب سایت مراجعه کنید.