چاپ کردن این صفحه

رییس سازمان مرکزی در شورای هماهنگی رؤسای سازمان نظام مهندسی استان ها:

فراهم آوری حضور کارشناسان فنی در واحدهای تولیدی با هدف افزایش نفوذ دانش در عرصه های کشاورزی و پشتیبانی از تولید از برنامه های مهم سازمان نظام مهندسی است

 

رییس سازمان مرکزی گفت: فراهم آوری حضور کارشناسان فنی در واحدهای تولیدی با هدف افزایش نفوذ دانش در عرصه های کشاورزی و پشتیبانی از تولید به عنوان مهمترین مقوله اقتصادی کشور، از برنامه های مهم سازمان نظام مهندسی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنم، شاهرخ رمضان نژاد در شورای هماهنگی رؤسای سازمان نظام مهندسی استان ها که با موضوع اقدامات سازمان در سال جهش تولید و برنامه ها در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها برگزار شد، اظهار داشت: مقوله تولید مهمترین عامل برای ایجاد و بسترسازی اشتغال در کشور بوده و در این میان تولید کشاورزی به دلیل

تأمین کننده امنیت غذایی، توسعه کسب و کارهای پیش و پس از تولید و بسترسازی اشتغال در زمینه های مختلف از اهمیت به سزایی برخوردار می باشد.

وی تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی به عنوان یک نهاد دانشی و با دراختیار داشتن صاحبان دانش، به دنبال تسریع جریان دانش در عرصه های تولید کشاورزی از طریق توسعه ساختارهای غیردولتی برای نفوذ دادن دانش به عنوان مقوم تولید در محیط های کشاورزی و پشتیبانی از تولید می باشد.

رییس سازمان مرکزی گفت: گزارش های دریافتی از واحدهای تولیدی حاکی از آن است که آن دسته از واحدهایی که مسؤول فنی به عنوان صاحب دانش در آن واحد حضور دارد، از جایگاه بهتری برخوردار بوده و افزایش بهره وری واحد از طریق کاهش تلفات، کاهش ضریب تبدیل و ... فراهم شده است.

شایان ذکر است در این جلسه، راهبران استانی مسؤولین فنی واحدهای تولیدی استان های اصفهان و یزد، به عنوان استان های برتر در حوزه ساماندهی مسؤولین، گزارش اقدامات خود را ارائه دادند.

همچنین در این نشست با هدف تبیین اهمیت ثبت گزارش فعالیت های مسؤولین فنی واحدهای پرورش طیور، گزارش آخرین وضعیت مسؤولین فنی واحدهای مذکور توسط راهبر ستادی ارائه شد.