wrapper

جدیدترین خبرها


سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد

Agricultural and Natural Resources Engineering Organization of Yazd

رییس سازمان مرکزی در گردهمایی مجازی رؤسای سازمان نظام مهندسی استان ها:

تخصیص هدفمند یارانه های حوزه دام مهمترین هدف طرح ملی هویت گذاری و پلاک کوبی دام های سبک و سنگین می باشد

رییس سازمان مرکزی گفت: هدفند نمودن یارانه های حوزه دام مهمترین هدف طرح ملی هویت گذاری و پلاک کوبی دام های سبک و سنگین می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنم، شاهرخ رمضان نژاد در گردهمایی مجازی رؤسای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان ها گفت: با توجه به محدودیت های موجود و ضرورت تخصیص یارانه ها به ویژه یارانه خوراک دام به واحدهای تولیدی، شناسایی و جمع آوری اطلاعات واحدهای فعال در حوزه دام سبک و سنگین یکی از برنامه های وزارت جهادکشاورزی می باشد.

وی ضمن تأکید بر اهمیت طرح یاد شده تصریح کرد: جمع آوری و شناسایی اطلاعات جمعیت دام کشور یک امر فنی و مهندسی بوده و سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان ها برای اجرای هر چه بهتر طرح در مدت زمان مقرر، بایستی از تمام ظرفیت های موجود به ویژه ظرفیت مراکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی استفاده نمایند.

رمضان نژاد افزود: سازمان نظام مهندسی در این طرح بیشتر نقش هماهنگ کننده و مدیریتی را بر عهده دارد اما در استان هایی که تشکل های تخصصی مرتبط همکاری لازم را نداشته باشند، برای تسریع در اجرای طرح، نقش اجرایی را نیز بر عهده خواهد داشت.

شایان ذکر است در این گردهمایی ضمن طرح نظرات و دیدگاه ها توسط روسای سازمان استان ها، رییس سازمان خراسان شمالی با توجه به پیشرو بودن در اجرای طرح یاد شده، گزارش اقدامات و روند اجرای طرح در استان را ارایه کرد.

 

تماس با سازمان

نشانی : یزد-میدان امام حسین-ابتدای بلوار شهید بهشتی-کوچه سوم(جنب مدیریت حفظ نباتات) -روبروی دبیرستان دخترانه امام حسین (ع)
کدپستی : 8916714151

صندوقپستی : 558-89167
تلفن تماس : 42-36296540 (035)
شماره فکس : 36296549 (035)

آدرس ایمیل سازمان:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

آمار بازدید

امروز697
دیروز539
کل بازدیدها486955

اطلاعات دستگاه شما

  • آی پی 3.139.82.23
  • مرورگر Unknown
  • نگارش
  • سیستم عامل Unknown

آرشیو اخبار وب سایت قبلی سازمان

راهنما

جهت دسترسی به سیستم های عضویت، رتبه بندی، آموزش و صدور مجوزها به پنجره ورودی سانکا در صفحه اصلی وب سایت مراجعه کنید.