چاپ کردن این صفحه

*به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی - ششمین جلسه مصاحبه دانش آموختگان رشته محیط زیست با حضور نماینده اداره کل حفاظت محیط زیست، رئیس، معاون آموزش و مشاور محیط زیست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان در سالن جلسات سازمان برگزار گردید.
-در این جلسه از ۶ دانش آموخته متقاضی، مصاحبه بعمل آمد که رزومه آنها توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم جهت بکارگیری آنان در صنایع اتخاذ گردید.
-شایان ذکر است: این جلسات با هدف معرفی و بکارگیری فارغ التحصیلان محیط زیست در صنایع استان تشکیل می گردد . که پس از معرفی و شروع به کار افراد در واحدHSEصنایع استان ، بازدید دوره ای صورت خواهد گرفت و از نحوه عملکرد کارشناسان و تاثیرات بسزای اجرای دستورالعمل های محیط زیست و کاهش آلاینده های زیست محیطی گزارش تهیه میگردد.
-لازم به ذکر است: با اجرای قانون هوای پاک و پسماند و بر اساس تبصره ۱ ماده ۱۶ قانون هوای پاک، صنایع تولیدی بالای ۵۰ نفر نیرو، ملزم به بکارگیری نیروی متخصص محیط زیست در راستای نظارت بر اجرای دستورالعمل های زیست محیطی و پایش های مربوطه می باشند.
- یادآور میشود: تاکنون بیش از 5 نفر از فارغ التحصیلان عضوسازمان به صنایع استان معرفی شده اند که در واحد HSE در حال فعالیت میباشند