چاپ کردن این صفحه

خلف باغی رییس سازمان:
سازمان نظام مهندسی کشاورزی به صورت آنلاین دایر است

- در پی شیوع بیماری کرونا اطلاعیه های رسمی استانی و کشوری جهت دورکاری و به حداقل رساندن نیروی کاری منتشر گردید که در همین راستا سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد جهت جلوگیری از شیوع این بیماری و مصونیت اعضاء،کارکنان و مراجعین خود در پایان سال ۹۸ کلیه تمهیدات اعم از تهیه ماسک و دستکش برای کارکنان، تهیه اسپری و ژل ضدعفونی برای مراجعین و کارکنان، نصب بنر آموزشی چگونگی رعایت و انتقال ویروس در بوردها و بصورت استند در ابتدای درب ورودی، ضدعفونی کردن تمامی وسایل سازمان به طور مداوم و همچنین ارایه خدمات بصورت الکترونیکی و بدون حضور ارباب رجوع صورت گرفت.
با فرارسیدن پنجم فروردین ماه و شروع کار رسمی ادارات ،نهادها و سازمانها، سازمان نظام مهندسی استان نیز جهت جلوگیری از شیوع این بیماری کلیه خدمات خود را بصورت الکترونیکی توسط پرسنل سازمان که در ساعت اداری بصورت دورکاری فعالیت دارند انجام و ریاست سازمان در دفتر کار خود با پیگیری امور از طریق ارتباطات مخابراتی وفضای مجازی فعالیت های سازمان را به صورت آنلاین ادامه می دهد.
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان تبدیل تهدید به فرصت را یکی از شاخصه های مهم مدیریتی تلقی کرد و افزود: مدیران و مهندسان عرصه کشاورزی نیز بطور خلاقانه و نو آورانه باید دنبال کنند.
خلف باغی تصریح کرد: از آنجا که وارد عصر دیجیتال شده ایم اما از ظرفیت های آن در جهت کاهش اتلاف وقت و بهره وری امور استفاده نشده است، این اپیدمی موجود فرصتی به دست میدهد تا در راستای تحقق دولت و خدمات الکترونیک تحویلی ایجاد شود .
وی فراگیری این بیماری را تحول بزرگی ارزیابی کرد با این شرط که مدیران بجای ترس از بیماری و توقف و ایستایی دلسوزانه به دنبال راهکاری برای تعطیل نشدن ادارات زیرمجموعه خود و ایجاد فرصت های جدید با گریز از خطر باشند