چاپ کردن این صفحه

ارتباط تصویری زنده رییس و مدیر روابط عمومی سازمان مرکزی با روسا و مدیران روابط عمومی سازمان استانها

 در این روزها که به علت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا بسیاری از نشست ها و دیدارها لغو و امور مهم در سطوح مختلف اداری و اقتصادی تعطیل گردید؛ مدیران کارآمد، هر تهدیدی را به فرصت تبدیل کردند .
*سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی نیز در راستای پیشبرد اهداف خود برخی از امور را به سمت دیجیتالیزه شدن و بهینه سازی با تماس تصویری و ویدیو کنفراس به ادامه روند کاری خود پرداخت.
* در همین راستا رییس و مدیر روابط عمومی سازمان نظام‌مهندسی سازمان مرکزی با روسا و مدیران روابط عمومی سازمان استانها ارتباط تصویری زنده برقرار نمودند.
*رییس سازمان مرکزی هماهنگی امور مربوطه واحدهای سازمانی در بستر فضای مجازی و الکترونیک را یکی از اولویت برنامه های ارتباطی پیش رو عنوان کرد.
* مدیر روابط عمومی سازمان مرکزی نیز ضمن آرزوی سلامتی برای همکاران، خواستار تداوم این ارتباط به صورت ماهیانه و با دستور کار مشخص شد.
*در ادامه درخصوص جایگاه و نقش روابط عمومی ها در سازمانهای استانها و تسلط کامل مدیران روابط عمومی به قوانین و‌مقررات سازمان جهت انعکاس اخبار و فعالیتهای سازمان و ایجاد بسترهای مناسب جهت ارتباط با حوزه های اجرایی در سطح استانها مطالبی ارایه گردید.