wrapper

جدیدترین خبرها


سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد

Agricultural and Natural Resources Engineering Organization of Yazd

 

 

تقدیر از نمایندگان سه سازمان صمت، محیط زیست، نظام مهندسی 

به مناسبت روزجهانی زمین پاک، جلسه هماهنگی پیشبرد قانون هوای پاک در سال 1400 با حضور رییس و معاونین سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، معاون و نمایندگان اداره کل محیط زیست و نماینده سازمان صمت که در اجرای تبصره 1 ماده 16 قانون هوای پاک نقش داشتند در سالن جلسات سازمان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد ضمن تبریک روز جهانی زمین پاک و تشکر از حسن همراهی مدیرکل محیط زیست و صمت استان، رضایتمندی خود را از اقدامات انجام شده در راستای اجرای قانون هوای پاک اعلام نمود و اظهار داشت: با همکاری و همبستگی یکدیگر توانستیم فعالیت ها در این راستا را از اواخر سال 98  شروع و در سال 99 به اوج برسانیم.

محمدرضا خلف باغی در ادامه افزود: با اجرای این قانون توانستیم هم به صنایع و هم به پاکی هوای شهر کمک کنیم.

وی گفت: در طول این یکسال جهت بررسی و نظارت برای داشتن واحد hse  در صنایع توسط نمایندگان  بازدید هایی از صنایع گوناگون به عمل آمد و جهت راه اندازی و بکارگیری نیروی متخصص محیط زیست در صنایع  مکاتباتی با صنایع صورت گرفت.

خلف باغی عنوان کرد: در سال 99 از بیش از 60 نفر از کارشناسان محیط زیست مصاحبه بعمل آمد و بیش از 20 نفر از کارشناسان با گذراندن کلاس های توجیهی در صنایع مستقر گردیدند.

رییس سازمان نظام مهندسی در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد با همکاری و برنامه منسجم تر بتوانیم در سال 1400 ،کارشناسان بیشتری را جهت کمک به  رفع مشکلات زیست محیطی صنایع و جلوگیری از آلودگی ها معرفی نماییم.

در ادامه معاون اداره کل محیط زیست استان نیز به ایراد سخن پرداخت و گفت: زمانی که کارها با برنامه ریزی و پایه ای صورت گیرد آیندگان ما نیز میتوانند ادامه مسیر دهند و مسلما اقداماتی که با همدلی و نیت خیر صورت گیرد پایدار خواهد بود.

محمدرضاکوچک زاده افزود: شروع هر کاری با فراز و نشیب هایی روبرو است و در ابتدا ایراداتی خواهد داشت که در طول مسیر و کسب تجربه  برطرف خواهد شد.

وی در پایان سخنانش از پیگیری ها و اقدامات سازمان در راستای اجرایی شدن این قانون و همچنین زحمات نمایندگان سه سازمان تقدیرو تشکر کرد.

در ادامه افراد حاضر در جلسه نظرات خود را در راستای پیشبرد این قانون در سال 1400 ارایه نمودند.

در پایان با اهدای لوح تقدیر از زحمات نمایندگان این سه سازمان تقدیر و تشکر گردید.   

 

 

 

 

تماس با سازمان

نشانی : یزد-میدان امام حسین-ابتدای بلوار شهید بهشتی-کوچه سوم(جنب مدیریت حفظ نباتات) -روبروی دبیرستان دخترانه امام حسین (ع)
کدپستی : 8916714151

صندوقپستی : 558-89167
تلفن تماس : 42-36296540 (035)
شماره فکس : 36296549 (035)

آدرس ایمیل سازمان:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

آمار بازدید

امروز236
دیروز467
کل بازدیدها483058

اطلاعات دستگاه شما

  • آی پی 52.14.221.113
  • مرورگر Unknown
  • نگارش
  • سیستم عامل Unknown

آرشیو اخبار وب سایت قبلی سازمان

راهنما

جهت دسترسی به سیستم های عضویت، رتبه بندی، آموزش و صدور مجوزها به پنجره ورودی سانکا در صفحه اصلی وب سایت مراجعه کنید.